20 Kasım 2013 Çarşamba

KANSERE KARŞI SİHİRLİ İKSİRLER


BAĞIŞIKLIK SİSTEMİMİ GÜÇLENDİREN  VE KAN DEĞERLERİMİ İYİLEŞTİREN GİZLİ FORMÜLLERİM 



PROPOLİS İKSİRİ

İlk olarak, 5 aydır kullandığım ve onuncu gününde etkisini gördüğüm PROPOLİS ile başlıyacağım yazıma. Propolis , arıların bitkilerin tomurcuklarından sağladıkları yapışkan madde, onlar bu maddeyi kovanlarında ki çatlakları tıkamak yada petekleri yapıştırmak için kullanıyorlar.

Propolis'in internetten üzerinden satılan haplarını önermiyorum sizlere,benim kullandığım propolis sıvı şeklinde olup , bayırdırlıktan teminini sağlıyorum. Benim propolis'im İzmir'den geliyor mesela. Bayındırlıktan gelen propolis en güvenilir olan halidir ,katı halde gelen propolisi Moda'daki Nükhet Eczanesinde sıvı hale dönüştürttürüyorum.Size evde de yapacağınız yada eczanede yaptırabileceğiniz formülü vereceğim.

Propolis'i 5 aydır her sabah aç karnına kahvaltılardan önce, bir su bardağına 1 çay kaşığı ölçüsünde karıştırıp içiyorum. Ben kullandığımın onuncu gününde , daha dirençli, daha enerjik ve daha sağlıklı hissetmeye başladım.Propolis yaygın olarak Uzakdoğu'da kullanılıyor,ordaki yerel halk ömürlerini uzattığını söylüyor bu maddenin.Kanserle ilgili olarak da , vücuttaki metastaz yayılımını yarıyarıya düşürüyor  ve benim bu ay ki kontrol sonuçlarımda bunu faydasını gördüğümü anladım.Çünkü daha önceki metastaz yayılımım 5-6 yerde dağılmış olarak görülüyordu, şimdi ise sadece 2 yerde tümör yayılımı oldu. Özellikle akciğer kanserinde  akciğerdeki tümörlerde küçülme yada yok olma gözlenmiş bu diğer kanser türleri içinde geçerli. Özellikle benim başlama sebebim bağışıklık sistemimi güçlendirmek adınaydı,eğer bağışıklık sitemimizi güçlü tutarsak tümör oluşumunu yarı yarıya önlemiş oluyoruz. Şimdi sizlere, propolis'in ham maddesini temin ettikten sonra ,sıvıya dönüştürmek için uygulayacağınız adımları veriyorum :) 


1.Eczanede Hazırlanması

- 100 ml 70 derece Alkole
- 5 gr. propolis veya 10 gr. propolis
- Propolis doğranıp alkole karıştırılıyor
- 21 gün alkol ve propolis karanlık odada tutuluyor (Ben alüminyum folyoya sarıyorum şişeyi zaten ışık almıyor o zaman )
-Süzülüyor ve süzüldükten sonra;
- Günlük 5 gr. karışımdan 5 damla sağlıklı imun sisteminin güçlendirilmesi için
- Günlük 10 gr. karışımdan 10 damla ( 1 çay kaşığı ) kanser tedavisinde
- Hergün aç karnına sabahları bir bardak suya karıştırılıp içiliyor.
-Lütfen tedaviyi yapan doktorunuza da danışın.

Bu formülü uygulayan benim gittiğim Nükhet eczanesinin iletişim bilgilerini vereceğim , ama sizde bu yazdığım formülü alıp, çevre eczanelerinize danışabilirsiniz, belki onlarda yapıyorlardır.

Nükhet Eczanesi

Caferağa Mah.Bahariye Caddesi.No:69 Kadıköy/İstanbul
(0216) 345 52 22


Map:
https://plus.google.com/114099181516699697546/about?hl=en


2. Evde Hazırlanması 

- 250 ml. suya
- 20 gr. propolis doğranıp suya karıştırılıyor
- Tencereye su koyup ,içerisine başka bir kavanoza ( 250 ml.su ve 20 gr. propolis ) konulup ,kaynatılıyor
- Propolis suda eridikten sonra süzülüyor ve süzüldükten sonra hazır hale gelmiş oluyor.


KARBONAT İKSİRİ

Her sabah propolisten sonra içtiğim diğer bir iksir ise,KARBONAT. Hergün büyük bir bardak suya 1 çay kaşının yarısı kadar  karbonat karıştırıp içiyorum.Bunu günde iki kez yapmaya özen gösteriyorum ,sabah aç karnına ve gece dişlerimi fırçalamadan önce içiyorum. Karbonat , vücutta alkali etkisi yapıyor yani vücudumuza aldığımız asitik yiyecekleri nötralize ediyor.İlk başta tüm hastalıklara yakalanmamak adına bunu içmeliyiz,grip ,kanser vs. gibi hastalıklara yakalanmamızı önlüyor.Bence sizde deneyin ve bunu uygulayın faydasını göreceksiniz.



YEŞİL SEBZE İKSİRİ




Özellikle yeşil sebzelerin suyunu hergün sıkıp içmeniz gerekli, yeşil sebzeleri başka sebze ve meyvalarla karıştırırsak çok çok daha iyi sonuç alabiliriz.

HANGİ YEŞİL SEBZELER VE MİX YAPACAĞIMIZ MEYVELER ?

Ispanak ,pazı,kara lahana ,semizotu ,pırasa ,roka ,nane ,maydanoz, fesleğen, dereotu, kerevizsapı, brokoli ,buğday çimi ,havuç ,yeşil ve kırmızı elma ,nar ,portakal ,mandalina ,şeftali , limon , armut suyunu karıştırıp her gün 1 bardak kesinlikle için , evinizde hangi sebze ve meyveler varsa ama özellikle yeşil sebzeler çokça olsun ,bunu uygulayın.

Bu sebze ve meyve suyu kokteyli sizin direncinizi yükseltecek,kan değerlerinizi düzenleyecek ve daha enerjik olmanızı sağlayacaktır. Bugünkü tavsiyelerime uyun, ne kaybederseniz ki?
HAYAT HEP GÜZEL  EĞER YAŞAMAYI BİLİRSENİZ!

GÖZDE BECERİKLİ

3 yorum:

  1. merhaba,
    bloğu gördüğümde, bi kaç gündür bir şekilde önüme çıkıp duran bir yağdan bahsetmeden edemedim. hemp oil. bi iyice araştırsana..
    geçmiş olsun.
    ezgi

    YanıtlaSil
  2. sen çok yaşa Gözde! senin ruhun şifacı, yüreğin şifacı, yaşamak ve insanlara şifa dağıtmak senin varoluşunun amacı bence. bu amacı anlayabilmemiz için çok ağır dersler öğrenmemiz, çok ağır bedeller ödememiz gerekebiliyor. Sen hayattaki dersini almışsın, amacına ulaşmışsın, bu yüzden artık yenilmezsin, dimdiksin hayata karşı baksana. hırsın yok, kötülüğün yok, ismi siyah olanın bile gerçek anlamını ortaya çıkarmışsın. siyahtaki renkleri görebiliyorsa yüreğin, ne hastalık ne de başka bir zorluk, senin yolunu artık hiçbir şey durduramaz be gözde :)

    YanıtlaSil
  3. tarifle için teşekkürler, yeşil sebzeleri bu akşam portakalla karıştırıp içeceğim ama karbonatı ilk kez duydum teyzem midesi ağrıdığında karbonat içer genelde demek ki anlattığın gibi bir etkisi varmış :) Bloğunuzu iyiki de bulmuşum anlattıklarınız insana yaşama gücü veriyor belli ki güçlüsünüz ve gerçekten yaşama bağlı birisiniz :))

    YanıtlaSil