18 Kasım 2013 Pazartesi

KASIM AYINDA KONTROL




Geçen hafta MR ,Akciğer filmi ve kan testlerimin sonuçlarını alıp, Amerikan hastanesine doktorum Prof.Dr.Sevil Bavbek ile görüşmeye gittim, tabiki yanlız değildim annem yanımdaydı. Erkek arkadaşım da muayene çıkışı beni alacaktı hastaneden. Sevdiklerinizin bu dönemlerde yanınızda olması gerçekten çok önemli. Doktorunuzla görüşmeye giderken sevdiğiniz bir arkadaşınız, aileden yakın birinin ,eşinizin, sevgilinizin yanınızda olup ,size destek vermesi gerekir. Haberler kötü de olsa,  iyi de olsa her halükarda bunu paylaşacağınız , size destek olacağını bildiğiniz bir kişi olmalı yanınızda :)


  
    

12.30 daki randevuma tam saatinde girdim, Amerikan hastanesinin  hasta hizmet kalitesini gerçekten seviyorum :) Sonuçlarımı doktoruma gösterdim, haberler beklediğim gibi değildi, 25 kasım haftası yeni bir ameliyat daha olacağım.Bu sefer yine karın boşluğumda biri 6 cm, biride 1,5 cm lik tümörler var. Bu haber beni üzdü açıkçası , ama bu ameliyatı da atlatacağım, çünkü tümörlerin vücudumdan gitmesi gerekli :(
Aşağıda koyduğum fotoğraflarda hematoloji sonuçlarım , alt ve üst batın MR sonuçlarım var. Kan değerlerim oldukça iyi çıktı, bu hastalıkta bağışıklık sisteminin kuvvetli olması çok çok önemli ,aslında her sağlıklı insanın da bağışıklık sitemine dikkat etmesi gerekir hasta olmamak adına. Benim bağışıklık sistemimi güçlendirmek için uyguladığım sihirli formüllerim var, onları ilerleyen günlerde tabiki sizle paylaşacağım,lütfen takipte olun!!




Haftaya hastanede olacağım , bana şans dileyin. Hastanedeyken yazılarıma devam edeceğim hatta fotoğraflarda yayınlayacağım , umarım iyi geçecektir. Hastaneye  ameliyat olmak olmak için giderken sevdiğiniz eşyalarınızı yanınıza alın , ben mesela laptopumu , kitaplarımı , moda dergilerimi , iskambil kağıtlarımı , makyaj malzemelerimi ve  yüz bakım ürünlerimi yanımda götürüyorum. Hayattan kopmamak çok önemli ! Desteklerinizi bekliyorum ! :)



6 yorum:

  1. Gözde kendine dikkat et ve kuvvetli ol.

    Sen kocaman kalpli, kocaman gülücüklü, güzeller güzeli bir kadınsın !

    YanıtlaSil
  2. hadi kolay gelsin. tüm dualarımız seninle.

    YanıtlaSil
  3. Güzel günler, Sağlıklı geçecek seneler diliyorum. Ameliyatınız umarım iyi geçer başarı ile sonuçlanır.

    YanıtlaSil
  4. Bol bol Şifa, sabır, güç, moral,sevgi ve kahkaha diliyorum...Yolun açık olsun..Allah yardımcımız olsun..

    YanıtlaSil
  5. Gözdeciğim merhaba babanın samatyadan aynı sokaktan çocukluk arkadaşıyım. Tüm yazılarını okudum ve çelikten bir iraden olduğunu gördüm. Bu hastalığı yeneceğin o kadar belli ki örnek iraden için seni kutluyorum.

    YanıtlaSil
  6. Hastalığı yeneceğinize eminim sizi bu kadar motive olmuş görmek ne güzel :)

    YanıtlaSil